potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

čtvrtek, července 15, 2004

Polským deníkům rostou tržby z inzerce

Wirtualnemedia.pl (jp)

Nejčtenější polský seriózní list Gazeta Wyborcza dosáhl v prvním pololetí letošního roku historicky nejvyšších tržeb z prodeje inzerce: 350 milionů zlotých (2,8 mld. Kč). Oznámil to jeho majitel, společnost Agora. Tržby překonaly o 4,9 procenta výsledek za první pololetí loňského roku. Ještě větší nárůst zaznamenal druhý nejúspěšnější seriózní deník Rzeczpospolita, jehož tržby za první pololetí meziročně vzrostly o 24 procent na 73,7 milionu zlotých. Bulvární deník Super Express zaznamenal meziroční nárůst o 12,5 procenta na 48,4 milionu zlotých a regionální Dziennik Bałtycki o 8,7 procenta na 30,1 milionu zlotých.

Páté místo v celkových příjmech za první pololetí 2004 připadá bulvárnímu deníku Fakt (28,7 milionu zlotých), který začal vycházet teprve loni v říjnu, a tak jeho výsledek nelze konfrontovat s loňskými tržbami. Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, jež vzniklo začátkem letošního roku spojením tří dolnoslezských deníků, dosáhlo inzertních tržeb 20,6 milionu zlotých. Vůbec největší meziroční nárůst zaznamenal regionální titul Kurier Lubelski (o 60,7 procenta na 5,2 milionu zlotých).

(Médiaportál.sk, 16.7.2004)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home