potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

středa, července 21, 2004

Sledovanost hudebních kanálů v Polsku roste

Wirtualnemedia.pl (jp)

Polské hudební kanály MTV Polska a Viva zaznamenaly v prvním pololetí letošního roku zvýšený zájem diváků. Podle výsledků sledovanosti zveřejněných agenturou AGB Polska tyto dvě nejznámější polské hudební stanice meziročně zvýšily podíl na trhu přibližně o jednu desetinu procentního bodu. MTV Polska zaznamenala největší sledovanost v uplynulých třech měsících, kdy probíhala kontroverzní reklamní kampaň „MTV – všechno je to naše vina“. Největší nárůst, až o 84 procent, stanice vykázala u divácké skupiny mladých ve věku od 13 do 24 let. Každou minutu MTV sledovalo v průměru 23 tisíc diváků, přičemž mezi nejžádanější pořady patřily Jackass, Dirty Sanchez, I bet you will, Novomanželé, MTV Wkurza, Wild Boyz, Happy Tree Friends, ale také polský seriál Přítelkyně, Polska Lista, MTV Total, nebo Weekend specjalny z Lepperem. Britský kanál MTV a německá Viva vysílají v Polsku vlastní jazykové verze. Oba kanály nedávno získaly společného majitele, firmu Viacom.

(Médiaportál.sk, 21.7.2004)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home