potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

neděle, září 05, 2004

Homolka v Egyptě

Rudomořské letovisko Hurgháda, asi dvě hodiny ráno, krátce po příletu z Prahy. Sedíme na recepci náhradního hotelu, který nám přidělila česká cestovka poté, co se ukázalo, že ten původně domluvený je plný (jako zadostiučinění dostáváme místo polopenze all inclusive). Důchodce vzezření zasloužilého aparátčika se s tím ale nehodlá smířit. „Nemáme pokoj s balkonem! Nesvítí nám světlo! Hotelová služba po nás chtěla peníze!“ Zástupkyně cestovky trpělivě vysvětluje, ale čecháčka to jenom popichuje k dalšímu útoku. „Schválně komolíte moje jméno! Podám na vás stížnost!“ Egypťané na recepci vytřeštěně zírají, nerozumí ani slovo. Přichází manažer hotelu a obrací se na stěžovatele: „English? Deustch? Russian?“ Odpověď zamrazí. „Česky! Narodil jsem se jako Čech, naučil jsem se česky, tak na mě mluv česky!“ oboří se připlešatělý Homolka. „Když jsme jezdili k moři do Jugošky, dokázali se to naučit, tak proč ne tady?!“ Myslel jsem, že se hanbou propadnu.

(REFLEX 36, 2.9.2004)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home