potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

pondělí, září 06, 2004

Newsweek Polska stále zaostává za konkurencí

Wirtualnemedia.pl (jp)

Polská mutace amerického zpravodajského týdeníku Newsweek stále nedosahuje průměrného prodaného nákladu jako jeho největší konkurenti, časopisy Polityka a Wprost. V prvním pololetí letošního roku se sice Newsweeku podařilo téměř dotáhnout Polityku, jež za prvních šest měsíců prodala v průměru 189 670 výtisků (Newsweek 189 402 výtisků a Wprost 172 878 výtisků), v měsíčních výsledcích se ale za poslední dobu propadl až na třetí místo, když v červenci prodal v průměru pouze 178 056 výtisků, zatímco Wprost 178 500 a Polityka 180 697. Podle serveru Wirtualnemedia.pl stojí za neobvyklým nárůstem prodeje Polityky zejména speciální vydání z letošního jara, například Knížečka do lékárny aneb průvodce nejpopulárnějšími léky v Polsku či „Rukověť inteligenta“. Polityka také zavedla nové rubriky (styl, dokument) a rozšířila některá oddělení, například kulturu.

(Médiaportál.sk, 6.9.2004)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home