potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

úterý, října 26, 2004

Druhý IQ test národa v Polsku vyhořel

Medialink.pl (jp)

Značným neúspěchem skončilo pro polskou komerční televizi TVN vysílání druhého IQ testu národa. Sledovanost pořadu byla výrazně nižší než při prvním testu národa v loňském roce – pouhých 2,445 milionu diváků, což znamená zhruba 17-procentní podíl na trhu. Jak uvádí server Medialink.pl, stanice podle ceníků reklamy a sponzoringu vydělala na druhém testu národa pouze 2,6 milionu zlotých. Pro porovnání: loňskou premiéru stejného pořadu sledovalo 4,284 milionu Poláků a TVN dosáhla podílu 28,2 procenta. Televize tehdy vydělala na reklamě a sponzoringu téměř čtyři miliony zlotých. Příčinou letošního neúspěchu může být zařazení hlavní části programu mimo prime time. TVN totiž pořad vysílala od 17 hodin a výsledky měla k dispozici již ve 20:00, kdy televize zpravidla nasazují svoje největší programové trháky.

(Médiaportál.sk, 26.10.2004)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home