potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

sobota, října 16, 2004

Media & Marketing Polska bude týdeníkem

Medialink.pl (jp)

Časopis Media & Marketing Polska, jenž dosud vycházel jako čtrnáctideník, přejde na týdenní periodicitu. Nejstarší polský titul věnovaný médiím, marketingu a reklamě zároveň zmenší svůj formát. „Dvoutýdenní periodicita je už překonaná. Přechodem na týdeník se zařadíme do skupiny ostatních časopisů, které se zabývají ekonomickými tématy,“ vysvětlil Kehrt C. Reyher, ředitel společnosti VFP Communications, která časopis vydává. Media & Marketing Polska rovněž začal používat jiné fonty a celkově je přehlednější a aktuálnější. Objevily se nové rubriky věnované reklamě, novému byznysu, sekce věnovaná obsáhlejším studím a zahraničním tématům. Cena výtisku klesla z 12,50 na 9,90 zlotých, přičemž tištěný náklad zůstává na deseti tisících výtiscích. V Polsku jde nyní o jediný titul podobného zaměření s týdenní periodicitou. Media & Marketing Polska vychází od roku 1993.

(Médiaportál.sk, 16.10.2004)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home