potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

pondělí, listopadu 08, 2004

Aha, tak to vydává Sebastian Pawlowski!

Volal mi známý, jestli jsem si koupil ten nový nedělní časopis Aha!. A že prý, kdo ho vydává, když to nemá žádnou tiráž. Časopis Aha! jsem si nekoupil, i když jistou snahu jsem měl. V Pardubicích, kde jsem byl o víkendu na volbách, po poledni neměli ani Aha!, ani Nedělní svět, který si občas kupuji. Zato jsem viděl reklamu na Aha! v televizi. Ob jeden spot se vystřídala s reklamou na Nedělní svět a obě byly tak trošku podobné. To ale není jediná věc, která oba projekty spojuje. Nedělník Aha! sice vydává společnost Ebika, skutečným vydavatelem je ale společnost Mediacop švýcarského podnikatele Sebastiana Pawlowského, majitele časopisu Týden, Instinkt a – Nedělního světa. Mediacop na projektu bulvárního časopisu pracoval přibližně rok, ze Stratosféry kvůli němu přetáhl bývalého šéfredaktora časopisu Spy Ondřeje Höppnera. Jak se ale zdá, navenek chce zůstat „seriózním vydavatelem“. Že by se Mediacop styděl za bulvár?

0 Comments:

Okomentovat

<< Home