potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

úterý, listopadu 09, 2004

Nákladná reality show polské TVN zcela propadla

Wirtualnemedia.pl (jp)

Měl to být tahák podzimního programového schématu. Místo toho se polská komerční televize TVN dočkala podobného propadáku jako česká Nova se svojí seznamovací reality show Milionový pár. TVN se rovněž vrhla do formátu reality show, její projekt Expedice Robinson 2004 byl ovšem mnohem nákladnější. Natáčelo se v pralese na Malajsii a televize musela koupit licenci od britské produkční společnosti Castaway. Na soutěži, která spočívala v boji několika družstev, se přiživila také švédská společnost Strix, která je producentem reality show Bar a The Farm.

První díl kontroverzní reality show TVN odvysílala 13. září. Do minulého týdne ji v průměru sledovalo 2,1 milionu diváků, což představuje 16,25 procentní podíl na trhu. Televize ale očekávala mnohem lepší výsledek. Neuspokojila ji ani skutečnost, že v cílové skupině diváků ve věku od 16 do 49 let, pro které je pořad určen především, podíl vystoupal na 18,36 procenta, a u té samé skupiny ve městech dokonce na 20,06 procenta. Expedici Robinson již vysílaly televize ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Holandsku, Německu, Rakousku, Spojených státech, Rusku, Litvě, Lotyšsku, Řecku, Finsku a dalších zemích. Ve většině z nich ale pořad běžel pod názvem Survivor (předabovanou verzi kdysi vysílala také TV Nova). Ve Spojených státech dokonce proběhlo už osm řad této soutěže a připravují se další.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home