potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

středa, listopadu 03, 2004

Rádia nabízí inzerentům spoty po internetu

Medialink.pl (jp)

Polská rozhlasová síť Ad.net nabídla od 25. října jako první v zemi službu rozhlasových reklamních spotů na internetu. Takzvaný RadioSpot vznikl ve spolupráci s internetovým Rádiem Friko (www.radio.friko.pl) a spočívá v automatickém přehrání spotu ve chvíli, kdy se posluchač naloguje na internetové stránky rozhlasové stanice a pustí si její vysílání on line. Ještě předtím, než se spustí samotné vysílání rádia, musí uživatel vyslechnout reklamu. To samé se opakuje ve chvíli, kdy návštěvník webu klikne na nějakou další stránku. „Nezakrývám, že plánujeme tento nový způsob reklamní kampaně využít na zvýšení ziskl firem našeho mediálního holdingu,“ prohlásil obchodní ředitel Ad.netu Adam Kwaśniewski. Společnost vlastní síť regionálních rádií, ale nevyhýbá se možnosti spolupráce s dalšími stanicemi, které vysílají rovněž přes internet. Užší spolupráci Ad.net plánuje s firmou CR Media, která se zabývá specifiky internetové reklamy.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home