potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

úterý, listopadu 16, 2004

Rozdíl, který jasně vidíte

Teprve o víkendu jsem se dostal ke dvěma tematicky identickým přílohám časopisů Strategie a Marketing&Media. Sešity věnované proměnám českého mediálního trhu v roce 2004 si vyžadovaly více času a pozornosti. Co mě ale překvapilo na první pohled, byl diametrální rozdíl v kvalitě obou příloh. Zatímco Strategie zvolila cestu nejmenšího odporu (a co nejlevnějšího řešení), takže většinu materiálů napsali přímo její kmenoví redaktoři, Marketing&Media příjemně překvapil úvahami mediálních kapacit, nestorů české žurnalistiky a neotřelými analýzami všech oblastí mediálního trhu. Kreativita z přílohy M&M jen čiší – můžu ji vřele doporučit i těm, co časopis nemají předplacený a obvykle si ho nekupují. Vzkaz pro Strategii: někdy se vyplatí investovat i jinam než do vlastních redaktorů, kteří si chtějí vypsat honorář nad úvazek. Trocha kreativity by slušela i vám.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home