potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

pondělí, prosince 20, 2004

Přišel mi mail od Václava Cibuly, redaktora LN

Zde je pro pobavení doslovné znění:

Potůčku, Potůčku,
že jseš úplně vylízanej, to se o tobě říká prakticky všude. Když jsem si ale přečetl, cos o mně teď dvakrát napsal, tak už tě spíš jen lituju, jseš fakt zcela vybranej ubožák. Já ti snad někde zaplatím nějakou kurvu, aby sis zřejmě poprvé v životě zaobcoval, jestli teda vůbec víš, co to je. Kdybys nevěděl, rád ti poradím, aspoň se ti pak už semeno nebude tlačit na tvůj malinký zamindrákovaný mozeček.

S uctivým pozdravem

Václav Cibula


Nemůžu vás ochudit o další pokračování této plodné korespondence:

J.P.: Děkuji Vám za další příspěvek na můj blog.
V.C.: Rádo se stalo, bude mi ctí. Co bych pro tebe neudělal, vždyť na víc chudinko fakt nemáš. Posílám ti velkou pusu.
J.P.: A pac nebude?

0 Comments:

Okomentovat

<< Home