potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

středa, prosince 01, 2004

Rozhovor s Jaroslavem Berkou (zatím) nebude

„Omlouvám se, ale jsem natolik zaneprázdněn, že nebudu schopen se do konce ledna Vašim dotazům věnovat. Až se tak stane, budeme nejdříve hovořit na téma Vašich nepodložených tvrzení o činnosti ČM a jak jsem již napsal v diskusi na našem serveru, dám Vám šanci je veřejně obhájit. To co jste prozatím publikoval mě bezpochyby neuspokojuje,“ odpověděl mi majitel serveru Česká média Jaroslav Berka na dotaz, zda by byl ochotný poskytnout rozhovor na téma „nezpravodajských aktivit“ ČM. Filip Rožánek mne upozornil, že v případě vedlejších aktivit ČM nehovořil konkrétně o lobbingu a požádal mne, abych to tu zmínil. Rád tak činím.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home