potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

úterý, prosince 21, 2004

Zelený mozek se hlásí do služby

Nevím, čím jsem si to zasloužil, ale Vladimír Železný mi dnes na svojí tiskovce k prodeji Novy americké společnosti CME a jeho úmyslu napadnout výrok stockholmské arbitráže (že Česko neochránilo původní investici CME do Novy a tudíž muselo této firmě zaplatit deset miliard korun) věnoval hned tři poznámky. Ta první se týkala doslovné citace středečního Radiofóra, kde jsem vyslovil domněnku, že návrat Laudera do Novy souvisí s tím, že v židovské komunitě, ke které se oba pánové hrdě hlásí, se zrada neodpouští. Doktora Železného se zřejmě tato slova dotkla natolik, že mne před sálem zpola naplněným novináři a zpola Holubí letkou označil za „zelenou hlavu“. Nic proti tomu, vliv Zeleného Raoula se zřejmě už po tom roce a půl v Reflexu projevuje. Naprosto jsem ale nepochopil další poznámku o „potůčkovském dá-li Bůh“. Z celé tiskovky jsem si odnesl dojem, že panu europoslanci ukrutně chybí sobotní televizní půlhodinka. Měl by si ho najmout nějaký digitální kanál. Nejlépe česká verze Comedy Canal. Možná by se to dalo i vyvážet.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home