potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

čtvrtek, ledna 20, 2005

Glosář J.P.

DALŠÍ RYBNÍČKOVINA. Ředitelé tří největších slovenských komerčních televizí, Markízy, Joj a zpravodajské stanice TA3, si minulý týden společně postěžovali vysílací radě na veřejnoprávní Slovenskou televizi, která začala přímo do pořadů vkládat upoutávky na svůj další program. Zákon přitom STV zakazuje čímkoli přerušovat vysílání. Že by inspirace Vladimírem Železným a začátky vysílání Novy?

DÁDO, NEDEJ SE! Internetový deník Britské listy se rozhodl zničit dětský idol Dádu Patrasovou. Upozornil totiž, že Dáda ve svém pořadu na České televizi propaguje cédéčka a knihy, na jejichž vydávání se ČT nijak nepodílí. To je tedy novina! Dáda v tom nejede sama, zkuste se příště podívat třeba na Domácí štěstí.

NESTALO SE. Česká televize se rozhodla definitivně zrušit satirický pořad Stalo se… Od poloviny února jej ve stejném vysílacím čase nahradí politicky korektnější Budování státu s imitátorem Petrem Jablonským. Tak teď by už poslanci mohli ty poplatky Kavčím horám konečně přiklepnout, ne?

(REFLEX 3, 20.1.2005)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home