potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

čtvrtek, března 24, 2005

Glosář J. P.

KOLIK BERE MORAVEC? Sedm milionů dolarů ročně si po následující čtyři roky vydělá populární americký televizní moderátor Larry King. Zpravodajská stanice CNN s ním podepsala kontrakt do roku 2009, i když obě strany tvrdí, že ani potom by King neměl odejít do důchodu. Při čtení té zprávy mě napadalo, o kolik řádů méně asi bere Václav Moravec?

PRKENNÝ KLEPETKO. Po mnohatýdenním dobrovolném televizním půstu jsem si zapnul hlavní zpravodajskou relaci České televize Události. Bohumil Klepetko byl ještě prkennější než obvykle, pořad se vlekl a byl neuvěřitelně suchý. Až jsem se lekl, že mi během těch „televizních prázdnin“ cosi uniklo. Nečekám od veřejnoprávní televize infotainment, ale že bych se chtěl u zpráv unudit k smrti, to taky ne.

A MÁM TO ZADARMO. Přišel mi dopis od Jakuba Patočky: „Vážený pane kolego, děkujeme za Váš zájem o Literární noviny. Abychom Vám usnadnili sledování jejich obsahu, rozhodli jsme se doručovat Vám Literární noviny pravidelně.“ Děkuji pěkně. Tak takhle přibývají Literárkám předplatitelé?

(REFLEX 12, 24.3.2005)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home