potucek@reflex.cz GSM +420 606 222 928 CS společenský týdeník REFLEX

čtvrtek, dubna 14, 2005

Glosář J. P.

NEŠŤASTNÝ JIM. Halině Pawlowské nejdou kšefty. Týdeník Šťastný Jim, kterým před lety začala konkurovat časopisu Story, mění majitele. Už ho nekupují statisíce čtenářů, ale s bídou 40 tisíc nejvěrnějších. Loni založený týdeník Halinatd musel vydavatel dokonce zastavit, protože jeho náklad klesl na psychologickou hranici 20 tisíc výtisků. Nepomohlo mu ani drastické snížení ceny. Že by se nepřehlédnutelná Halina konečně okoukala?

PAPEŽ BEZ REKLAM. Všechny polské televize a některá rádia přestala po smrti papeže Jana Pavla II. vysílat reklamu, sponzorské vzkazy a teleshopping. Výjimečné opatření trvalo od skonu hlavy katolické církve do jejího pátečního pohřbu, tedy celý týden. Reklamní agentury vypočítaly, že jen televize tak přišly denně o osm milionů zlotých (56 milionů korun) a rádia téměř o dva miliony zlotých (16 milionů korun). To už je důvod pro smutek!

JAK SE PRODÁVÁ FESTIVAL? Napadlo mě, když jsem se v rádiu doslechl, že Fero Fenič uvažuje o prodeji Febiofestu. Prý ho už unavuje každoroční shánění sponzorů a šrumec okolo filmů. Pakliže by ale jeho digitální televize Febio dostala vysílací licenci, k žádnému prodeji nedojde. Tomu říkám patřičná motivace, milá Rado pro rozhlasové a televizní vysílání!

(REFLEX 15, 14.4.2005)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home